HTML

Friss topikok

  • 7s: szépség! a nyárból őt sem hagytuk ki:) (2010.01.06. 16:37) miss you
  • R.Zimmerman: Tényleg jó sorozat. A Comedy Centralon alapvetően elég jó cuccok mennek ebben a műfajban. Érdemes ... (2009.07.23. 01:49) Dokik
  • Pujaro Shavo: Összes nyugati ország kurva? Mert nem ,,MOLNÁRGYUSZI" ötlete volt ez :-). Aki akar ugyanúgy tud ... (2009.07.23. 01:39) Kurva ország
  • Pujaro Shavo: Egy két saller? Az csak helyrebillenti őket kis időre, persze aztán visszaadják hatványozva (ha me... (2009.07.23. 01:27) Nők
  • etteck: nagyon nagyon szeretem, hihetetlen jó! (2009.06.08. 21:30) Toto - Africa (kezz vágja mivan)

Dokik

2009.06.08. 02:53 bams

Most kicsit eltérek a témától, és nem fikázni fogok, ha nem a kedvenc sorozatomról ejtenék pár mondatot!

Na most nem tudom hogy kiknek ismerős a Scrubs (Dokik) c. sorozat? Akinek ismerős és tudja, miről van szó, netán tetszik neki és szereti az oké! Soha nem volt kedvenc sorozatom kivéve ezt. Eleinte furcsa szemmel néztem rá, hogy már megint egy Dr. House vagy Grace klinika klón de a francokat! Mivel akkor nem volt jobb dolgom a Comdey Centralon belenéztem és sírtam a röhögéstől. Onnantól kezdve Dokik fan lettem és szaladtam torrentre lehúzni az összes epizódot.

Egyszerűen nem tudtam megállni, hogy ne nézzek meg még egy részt és még egyet és még egyet! Volt olyan epizód, amin majdnem sírtam volt, amin röhögve vertem az asztalt, mert annyira jó volt. A sok karakter közül a két kedvencem van sorozatbeli nevükön Dr. Perry Cox (John C. McGinley) és Dr. Bob Kelso (Ken Jenkins). Mindig elcsodálkozom, hogy az amerikaiak mennyire jó sorozatokat tudnak készíteni ellentétben a magyarokkal, akik még a kólát is kicenzúrázzák és a sörös üvegre, az van írva, hogy SÖR! Száz szónak is egy a vége tessék Dokikat nézni garantált a nevetés aki érti és szereti a humort.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bams.blog.hu/api/trackback/id/tr381170590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R.Zimmerman 2009.07.23. 01:49:08

Tényleg jó sorozat. A Comedy Centralon alapvetően elég jó cuccok mennek ebben a műfajban. Érdemes még megtekinteni néhány epizódot az Ítélet: család, és az Életem értelmei című sorozatokból is. Üdv, Lery
süti beállítások módosítása