HTML

Friss topikok

  • 7s: szépség! a nyárból őt sem hagytuk ki:) (2010.01.06. 16:37) miss you
  • R.Zimmerman: Tényleg jó sorozat. A Comedy Centralon alapvetően elég jó cuccok mennek ebben a műfajban. Érdemes ... (2009.07.23. 01:49) Dokik
  • Pujaro Shavo: Összes nyugati ország kurva? Mert nem ,,MOLNÁRGYUSZI" ötlete volt ez :-). Aki akar ugyanúgy tud ... (2009.07.23. 01:39) Kurva ország
  • Pujaro Shavo: Egy két saller? Az csak helyrebillenti őket kis időre, persze aztán visszaadják hatványozva (ha me... (2009.07.23. 01:27) Nők
  • etteck: nagyon nagyon szeretem, hihetetlen jó! (2009.06.08. 21:30) Toto - Africa (kezz vágja mivan)

Nők

2009.06.07. 18:44 bams

Most egy kicsit a gyengébbig nemről szeretnék írni vagy is a nőkről.

Mindig is tiszteltem a nőket, de nagyot csalódtam jó pár személyben, és ez miatt elítélem az összest. Senki ne számítson hím soviniszta dumára, mert ez nem az lesz csak egy egyszerű véleménynyilvánítás róluk és hölgyek, ha kommentelésre adjátok a kezeteket, és azt akarjátok írni, hogy hát de mi pasik is szemetek vagyunk akkor ezt megelőzvén, azt mondom, hogy igen mi is azok vagyunk de ugyan úgy akad köztünk rossz és jó is mint köztetek csak sajnos az utóbbi két ember típus igen ritka. Szerény véleményem szerint ezeknek a táborát erősítem.

Hogy miért? Nos, azért mert nem egyszer csalódtam a nőkben, és nem egyszer ráztak le több hónap után csak úgy egyszerűen ugyanazzal az indokkal. Ezek pedig a következők voltak: nem tudok változni, mogorva vagyok stb. Ezekkel, a tulajdonságaimmal teljesen tisztában vagyok. Viszont egyiktől sem hallottam, azt hogy „így szeretlek, ne változz meg” stb. Na most ez mind igaz hogy nem tudok változni és mogorva vagyok. Viszont ezeket, a rossz tulajdonságaimat megpróbáltam kompenzálom sok kicsi kedves tettel, amik teljesen természetesnek tűnhetnek a lányok számára. A nők működése mindig is lenyűgözött és a női logika néha hibátlan bizonyos dolgokban. Túl sokat képzel magáról mindegyik pl.: egy szórakozóhelyen nem merek leszólítani egy nőt sem. Félreértés ne essék nem, azért mert félek, attól hogy visszautasítanak, ha nem attól tartók, hogy elküldenek, a francba vagy leoltanak. Na már most én ezt nem tűrném el és kénytelen lennék alpáriban kinyilvánítani a reakciómat illetve a nemtetszésemet.

Nem értem mi van velük? Mire játsszák meg a nagy elérhetetlent és még esélyt, sem adnak a normálisabbaknak. Nagyon sokszor láttam, azt hogy egy nagyon szép csaj egy olyan emberrel járt, sőt még járnak, aki üti, veri. Ez kell nektek gyengébbik nemnek? Sok pofon? Vagy az a jó nektek, aki közömbös veletek?

Akkor gratulálok! Tudjátok ti sosem nézitek az ember igazi jó értékeit. Ezzel szemben azt nézitek, hogy hol lehet kihasználni tönkre tenni. Aki meg igazán szereti a másikat annak a sorsa egy összetört szív, vagy aki nem bírja elviselni ezt a fájdalmat, az megöli magát csak, mert ti nem tudjátok megmondani kerek perec, hogy mi van mert nem akartok megsérteni minket pasikat azzal, hogy szó szerinte hazudtok az utolsó pillanatban és nem tudjátok megmondani azt hogy „nem! nem akarok már tőled semmit” vagy ilyesmi.

Persze örüljetek magatoknak, de akkora faszokat mint az én kategóriám sosem fogtok találni aki egy szóra megtesz mindent ha tud. Ezzel csak azt értétek el, hogy a fajtátokat a földbe tiporjam minden következmény és lelki ismeretfurdalás nélkül.

 

Itt felhívom a figyelmet arra, hogy tisztelet annak a kisrétegnek akikre ez nem vonatkozik.

 

Tessék lehet köpködni !

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bams.blog.hu/api/trackback/id/tr591169753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candyyy 2009.06.07. 20:47:56

"én így szeretlek ne változz meg":DDDD
én ki vagyok?? hát teljesen:DDD
fő az inkongnitó:))
De annyit tudhatsz,hogy én abba a kicsi "rétegbe" tartozok:))

etteck 2009.06.07. 21:54:56

én nem szeretlek :D

etteck 2009.06.07. 21:55:39

de ezzel szembe várom a következő postodat ^^

bams 2009.06.08. 01:25:45

baszki :) :D lesz kövi post nyugi:D am candyyy csak sejtem hogy kivagy :)

candyyy 2009.06.08. 15:45:38

na ki vagyok?:):DDD

bams 2009.06.08. 17:04:27

@candyyy: Figyelj, ha egy értelmes hozzászólásod nincs a postokhoz akkor ne is írj kérlek! Nincs kedvem barkobázni, hogy te, kivagy. Utálom az ilyeneket, akik a szaros nick neveik-mögé bújnak és flodolnak(témához nem kapcsolódó baromságokat írnak).

7s 2009.06.08. 18:05:22

én úgy nem szeretlek ahogy nem vagy :D úgy igen ahogy vagy. :D a bolondok csak megértik egymást... még szerencse, ha már más "épelméjű" nem...:D

Wolfeinstein 2009.06.11. 23:20:07

Én egyetértek teljesen ezzel az a baj h. torzul a világ és a külcsín visz mindent az estek nagy részében. Ha nem vagy " szépen kicicomázot ajándékdobozba" EMO vagy Buzi vagy valami torszülöt aki rózsaszín pólóba feszít az esélyeid egyenlőek a 0 val az esetek nagy részében!
Pisz!

bams 2009.06.11. 23:31:53

így van! ha nem vagy egyedi akkor le vagy szarva csak hogy minden ember egy egyéniség! kivéve az emok stb :)

Pujaro Shavo 2009.07.23. 01:27:20

Egy két saller? Az csak helyrebillenti őket kis időre, persze aztán visszaadják hatványozva (ha merik) - itt lelehet még baszni néhányat, de nem segít. Előbb vagy utóbb darabolás lesz a vége, amit savfürdő követ...ej de szép napunk van!

Egyébként a "félek, hogy visszautasítanak" nem egyenlő azzal, hogy elküldenek?:-D Bármilyen ribit le lehet csavarni a vaginájukról, tudod jól.

Találj egy olyat, aki meggyőz ezek ellentétével (persze nem üres szavak mögött).
süti beállítások módosítása